Ericsson Global Service Delivery Center Romania

05/2008 643 19 No Comments

Descriere

Ericsson Global Service Delivery Center Romania

Alan Triggs – Vice President Managed Services IT & Head of Ericsson GSDC Romania

Maurizio De Dominicis – Country Manager Ericsson Romania & Republica Moldova

Bucuresti, 20 mai, 2008

Centrul Global de Servicii Ericsson (Global Service Delivery Center – GSDC) din Bucureşti a împlinit, în mai 2008, un an de la înfiinţare şi a inaugurat un nou sediu. Károly Borbély, Ministrul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei, a fost invitat de onoare la ceremonia de inaugurare a noului sediu.

Centrul de Servicii Globale (GSDC) din România are 240 de angajaţi cu specializări de manageri de proiect, consultanţi, tehnicieni, arhitecţi de soluţii informatice şi ingineri de servicii. Specializările urmează modelul de dezvoltare al carierei din cadrul diviziei Ericsson de servicii. GSDC România are ca activităţi principale operarea reţelelor de telecomunicaţii, operaţiunile IT şi dezvoltarea de aplicatii. De asemenea, funcţionează ca platformă pentru Managed Services în domeniul IT, oferind servicii în domeniul aplicaţiilor multimedia, suport de business şi suport al sistemelor operaţionale. Centrul din Romania îşi desfăşoară activitatea în strânsă legatură cu celelalte centre din întreaga lume.

Alan Triggs, Vice President Managed Services IT & Head of GSDC Romania: “În mai puţin de un an de la înfiinţare, GSDC România oferă servicii atât în Europa, cât şi pe continentele americane şi Asia. Rezultatele extraordinare obţinute aici se datorează echipei extrem de motivate şi bine instruite. În anii următori, GSDC România va continua să se dezvolte, atât în ceea ce priveşte business-ul, cât şi în ceea ce priveşte numărul de angajaţi. România este o ţară cu potenţial datorită forţei de muncă compentente, universităţilor de prestigiu şi al integrării în Uniunea Europeană.”

Divizia de servicii Ericsson are în prezent peste 29.500 de profesionişti în întreaga lume. Aproximativ 7.500 dintre aceştia lucrează în Centrele Globale de Servicii. Ericsson are 21 de astfel de centre în diverse ţări.

În Sud-Estul Europei, Ericsson este furnizorul principal de infrastructură de telefonie fixă şi mobilă, serviicii telecom şi soluţii multimedia pentru mai mult de 40 de clienţi în 11 ţări: Albania, Bulgaria, Cipru, Grecia, Italia, Macedonia, Malta, Moldova, Muntenegru, România şi Serbia.

Global, Ericsson este cel mai mare furnizor global de tehnologie şi servicii pentru operatorii de telecomunicaţii. Cu 70.000 de angajaţi în 175 de ţări, Ericsson a avut un venit de 27.9 miliarde USD (189 miliarde coroane suedeze) în 2007. Ericsson a fost fondat în 1876, cu sediul central în Stockholm, Suedia,compania fiind listată la bursele din Stockholm, Londra şi NASDAQ.

CERF 2008